Obchodná komunikácia – 18.01.2018

TÉMA: Obchodná komunikácia – jej zákutia, techniky a bariéry v obchodovaní, neverbálna komunikácia,
písomná komunikácia a etiketa v obchode.
TERMÍN: 18.01.2018, 09:00 – 16:00, zvýhodnená registrácia do 15.01.2018

MIESTO: Telegrafia, a.s. , Lomená 7, 040 01 Košice

CENA: – 35 EUR pre členov asociácie ARKS
– 45 EUR pre nečlenov asociácie ARKS
– 55 EUR – po termíne a v deň konania 

REGISTRÁCIA: https://goo.gl/forms/2lENLPSyQg5jUjuJ3

O ŠKOLITEĽKE: Mgr. Barbora Argalášová
Soft skills trénuje od roku 2001 a je tiež certifikovaným koučom zameraným najmä na exekutívu. Začínala ako tréner outdoorových tréningov na poznanie samého seba a scelenie tímu.

Od roku 2008 spolupracuje so spoločnosťou RE/MAX ako tréner SUCCEED programu a odtrénovala viac ako 400 realitných maklérov, momentálne je trénerom programu Profesionál. Zároveň spolupracuje na rozvoji kancelárií formou konzultácií a mentoringu. V roku 2012 získala certifikát ako kouč NeuroLeadershipu.

Koučingu sa aktívne venuje a to hlavne v manažmente. Spolupracuje so spoločnosťou Accelium ako tréner Mind lab metódy (tréningy pomocou digitálnych hier). Šesť rokov pôsobí v spoločnosti Mediatel, s r. o., kde pracuje ako kouč pre menežment a tréner online a obchodných zručností.

Dva roky pôsobila v sociálnej oblasti, kde robila individuálne a skupinové poradenstvo pre sociálne slabšie skupiny. Svoje skúsenosti mala možnosť odovzdať aj v zahraničí (Česká republika, Kosovo). Tri roky prednášala na Pedagogickej fakulte Univerzity Komenského v Bratislave. V roku 2006 začala pracovať ako manažérka predaja pre Pelikán, s. r. o., kde priamo obchodovala s VIP klientmi.

Magisterské štúdium ukončila na Univerzite Komenského v Bratislave (odbor sociálna práca) a študovala som na VOŠ v Bratislave (odbor financie bankovníctva a poisťovníctva).

Jej záľubami je cestovanie a kultúrne rozdiely. Pol roka bola v Austrálii, kde sa hlavne venovala štúdiu. Pravidelne sa venuje športu a má rada divadlo. Miluje orientálnu kuchyňu. Má rada nové technológie a online svet reklamy, rýchlo sa vie prispôsobiť zmenám.